ÖRGÜ HERYERDE ... ÖRGÜ MUTFAĞINIZA GİRERSE :)


Örgü mutfağınıza girerse...

Çaydanlık kılıfları, örgü önlükler, tutagaçlar, örgü servisler ve mutfak takımları olur :)




Atkı bere kardan adam çaydanlık kılıfı


çiçek bahçeesi çaydanlık kılıfı, tutagaç, bardak altlığı ve daha fazlası...


rengarenk çaydanlık kılıfı


örgü çiçekler çaydanlık kılıfı


örgü meyve çaydanlık kılıfı


su yeşili örgü çaydanlık kılıfı


Kırmızı örgü mutfak önlüğü 


Örgü horoz tutagaçlar :)


pembe kalpli örgü önlükler


örgü damacanalık


örgü çaydanlık kılıfı ve servis takımı

Resimler netten alıntıdır.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) bende çok beğendim (◡‿◡✿)

      Sil
  2. çok güzeller çaydanlıklara yapmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle ilk resimdeki çaydanlık örmek istediklerimden :))

      Sil
  3. iki tane porselen çaydanlığım var ama bir türlü fırsat bulamıyorum örgüyle kaplamaya. belki bu güzellikler daha heveslendirir beni. güzel paylaşımlar. teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Teşekkürler... Bence kaplamalısın harika duruyor :)

      Sil
  4. bekarlığımda çok severek örerdim ben de hala mutfak önlüğümü severek kullanıyorum. eskiden tenkid edilen hobiler şimdi moda oldu yeniden hani bir oklava kılfı örmemiştim. :))) hepside birbirinden tatlı yeniden tığlarımı iplerimi çıkarsam mı ne? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar zaman zaman modası geçti dense de beğeniyle kullanılıyor :)
      Oklava sopası kılıfı da güzel fikir aslında :)))

      Sil
  5. Hepsi o kadar güzel ki. Söyleyecek söz bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel örnekler çıkar bizlere :) (◡‿◡✿)

      Sil
  6. Ben en çok kardan adama bayıldım, muhteşem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapka ve bere detayı gerçekten çok tatlı :))
      (◡‿◡✿)

      Sil
  7. Hepsi de birbirinden güzel:) ne becerikli insanlar var ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir de tasarım yönleri çok güçlü... Hepsinde farklı bir detay :) (◡‿◡✿)

      Sil
  8. So beautiful ideas!!!
    Happy week.

    YanıtlaSil
  9. Me han encantado las teteras que bonitas quedan todas.
    Buena semana

    YanıtlaSil
  10. Rengarenk çok şirinler :) Emeğine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel örmüşler, örenlerin emeğine sağlık (◡‿◡✿)

      Sil
  11. Bir kaçını not aldım. Çok hoş tasarımlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende de fikirler oluşmaya başladı :)

      Sil
  12. mutfağa neşe katar bunlar, insanın içi açılır, çok güzeller:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Rengarenk (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  13. hepsi de çok güzel, takibindeyim bana da beklerimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (◡‿◡✿) Bende takipteyim blogunu

      Sil
  14. Oyy hepsi nasılda sevimli benim bile öresim geldi:D

    YanıtlaSil
  15. Hepsi çok güzel olmuş. Harikalar.. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapmadım. Netten alıntı resimler.
      (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)
      Mutlu günler

      Sil
  16. şuan çok öresim geldi ki elimden hiç gelmez düşünün ne kadar beğendim. Takibe alıyorum bende beklerim :)
    http://eylullegel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder