PRATİK PARMAKSIZ ÖRGÜ ELDİVEN NASIL YAPILIR? ve INSTAGRAM GÜNLÜKLERİM


Evdeki arta kalan yünlerden ikinci pratik parmaksız örgü eldivenimi ördüm.
35 ilmek ile başladım. Lastik örgüm 5 ters 5 düz.
Lastik örerek esneklik kazandırmış oluyorsunuz.
Bilek kısmını düz örgü olarak ördüm.

Eğer detaylı olarak eldiven örme aşamalarını incelemek isterseniz;

instagramda örgü örme halleriyle postumu sonlandırıyorum.
İnstagramda bol bol ahşap boyamalara yer vermekteyiz.
Ahşap boyama ve bebek yelekleri siparişleri için mail atabilirsiniz :)
Detaylı ürün incelemeleriniz için;


instagram sayfamız için TIK TIK


instagram sayfamız için TIK TIK


instagram sayfamız için TIK TIK


16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben parmaklısını öğrenene kadar böyle :))

      Sil
  2. Renkler harika, ellerine sağlık :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..ve fotoğrafdaki elleri de çok beğendim...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, elleriniz sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Renkleri çok tatlı keşke bu konularda az buçuk becerim olaydı yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Çok kolay yapabilirsin rahatlıkla (◡‿◡✿)

      Sil
  6. çok güzel olmuş kız valla :D ellerine sağlı cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Sil
  7. Geldim Gördüm.Siteniz Güzel kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. TeşeElinize saglık blogunuz güzel sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (◡‿◡✿)
      (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil