ÖRGÜ ELDİVEN MODELLERİ


Havaların soğuması örgü sevgisini arttırmış durumda :)

Bu sefer de farklı ve fikir veren örgü eldiven modellerini paylaşma zamanı 

Kendi ördüklerimi de paylaşmıştım biraz da netten farklı örnekleri paylaşacağım.



Mint rengi parmaksız örgü eldiven


Zarif bir parmaksız eldiven modeli. Daha çok aksesuar niteliğinde :)


Dirseğe kadar uzanan bir eldiven modeli.
Eldiven - bere - atkı takımı.


İster saç örgüsü, ister lastik örgü her türlü örgü tekniğini eldivenlerinize uygulayabilirsiniz.

Resimler netten alıntıdır.

11 yorum:

  1. tek parmak eldiveni bir de örmeyi öğrenebilsem... çok beğendim üzerindeki nakışı.. hazır alıp üzerini yapabilirim belki. paylaşıma teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyorum :(
      Bende hazır eldivene nakış düşünüyorum :) Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Yeşil işlemeli olana bayıldım .bir de işlemeyi bilseymişim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül motifli halını gördüm harika :) Bu eldiveni de işleyebileceğini düşünüyorum... (◡‿◡✿)

      Sil
  3. En güzel senin ördüklerin arkadaşım,ellerin hiç üşümesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Çok teşekkür ederim, senin kadar öremesem de... :)

      Sil
  4. They look so pretty :)

    YanıtlaSil
  5. Benim tercihim eldiven bütün olmalı :))

    YanıtlaSil