ÖRGÜ BARDAK KILIFI MODELLERİ



Bu soğuk kış gününde birbirinden farklı ve fikir veren bardak kılıflarını paylaşma zamanı !

Hem kendinize huzur ve enerji veren bir bardak kılıfı örebilir,

hem de ördüğünüz çeşitli bardak kılıflarını hediye edebilirsiniz...

Şimdilik netten farklı örnekleri paylaşacağım. Daha sonra kendim ördüğümde de paylaşımlara

devam edeceğim ve detalı olarak anlatımını da paylaşacağım :)
Kalpli şirin bardak kılıfı ile başlangıcı yapalım...



Bu şirin ikili de güzel bir örgü bardak kılıfı örneği :)


Rengarenk örgü bardak kılıfları...


Kalpli örgü bardak kılıfları...


Bildiğiniz örgü motif ve modelleri bardak kılıfarınıza uygulayabilirsiniz.
İncilerle süslemekte ayrı bir hava katıyor...


Bu üçlüye bayıldım :)


Tatlı renkleri bir araya getirerek yukarı güzellikleri elde edebilirsiniz.
Tuhafiyeden alacağınız ufak detaylarda bardak kılıfınızın güzelliğine güzellik katacaktır.


Farklı bardak modellerine uygunda kendinizce bardak kılıfları üretmek kahvenize keyif katacaktır :)


Ve son olarak bir de çay bardağı kılıfı yayınlayım dedim :)))
Çok ilginç geldi...

Resimler netten alıntıdır.


Yorumlar

  1. Ayy hepsi çok güzel:)) ilk baştaki favorim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Özellikle en başa yerleştirdim... Çok beğendim bende :)

      Sil
  2. çok sevimli ve orijinal, paylaşım için çok teşekkürler:))))

    YanıtlaSil
  3. Kalpli olanları çok sevdim, örgü bilmiyorum pek ama detaylı anlatımınızdan sonra deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım deneyeceğim birşeyler, nasıl olacak :) (◡‿◡✿)

      Sil
  4. Yılbaşı temalı, elleri olan üçlüye bayıldım :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bardak kılıflarına minik eller eklemeleri çok beğendiğim bir detay oldu :) Çok şirin duruyor...

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  6. Hepsi harika da, bende o ucluye bayildim :)

    YanıtlaSil
  7. bende basladim bitmiyor bunlar cok tatli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlamak istiyorum bu şirin kılıflardan :)

      Sil
  8. Beautiful post! have a blessed christmas❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  9. Ne kadar tatlı görünüyorlar! Çok hoş fikir :)
    Bloguna abone oldum, benimkine de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. örgü bardak kılıflarına bayıldım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  11. Me han gustado estos tazones forrados con punto tejido una idea original. Me quedo por tu blog para seguirte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  12. Ben bunları çok seviyorum. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder