EGLANTINE YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ - dogapazari.com alışverişim


dogapazari.com dan kargom geldi. 

Kargomdaki keşfettiğim bir üründen bahsetmek istiyorum.

Kullandığım Rosense temizleme köpüğü sonrasında eglantineyi keşfettim :)

Sizlere de kısaca tanıtmak istiyorum.





150 ml.

Aloe Vera Özlü

NOT: Ürün Isparta gülü'nün yeni markası olarak geçmekte.

ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- Makyaj kalıntılarını yıkayarak alması 

2- Doğal gül özlü. Kokusu güzel :)

3- Aynı zamanda aloe vera özlü

4- Nemlendirirken rahatlatıyor...

5- Cildin tazelenmesini sağlıyor

*****

Sizlerde içeriğini okuyabilmeniz için aşağıdaki resmi paylaşıyorum...

İÇİNDEKİLER:



Yanında bir de bu şirinlik geldi :) 

Harika bir kokusu var. Kokusu geçmek bilmiyor.

Kullanmaya kıyamıyorum :)))

Yorumlar

  1. güle güle kullan aldıklarını ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliği vasıtasıyla keşfettim blogunu ve ben de bana beklerim gelirsen çok sevinirim :) http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler, tabi ki geldim bile ..

      Sil

Yorum Gönder