PRATİK ÖRGÜ ELDİVEN YAPIM AŞAMALARI


Pratik örgü eldiven yapımı :)




39 ilmek ile başladım ama yünüm kalın olduğundan ilmeği çok daha az tutabilirmişim. Bu da ilk denemem olduğundan yünün kalınlığına göre ilmeğimi atmam gerektiğini anlamış oldum :)

Üst kısmı biraz kıvırıp, bileğimi kapsayacak alt kısma 3 parmak kadar lastik ördüm.


Eldivenlerini ikiye katlayıp diktim fakat baş parmağımın dışarıda kalması için bir boşluk sağladım. İlk resimdeki gibi kolay örülen bir parmaksız eldiven çıkıyor ortaya :))




12 yorum:

  1. Parmakları da olsaymış keşke benim parmaklarım çok üşür de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tığ işi bilmediğimden en pratik parmaksız eldiven yapımı çıktı ortaya:))
      Tığ işini yakın zaman da öğrenmek istiyorum. Bakalım :)

      Sil
  2. Ay dışardan yeni geldim parmaklarım dondu acaba eldiven mi orsem diyodum ama parmaklıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmaklısını örürsen modelini paylaş onu da deneyelim :)

      Sil
  3. cok guzel olmus :) renklerde harika ellerine saglık canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş duruyor. Rengi bile ısıtıyor insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kışın sıcak renklerin olumlu etkilediğini düşünüyorum (◡‿◡✿)

      Sil
  5. çokk cici olmuş bende 3hafta önce mavi renkten ördüm henüz kullanmak nasip olmadı ...güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ellerine sağlık ... İkinci de bitti yakında paylaşmak istiyorum :))

      Sil
  6. ellerine sağlık canım çok yakışmış.....:)))

    YanıtlaSil