KİRPİ ŞAL ATKI YAPIMI VE BİTEN KREM KUTULARINI DEĞERLENDİRME ( PRATİK OLARAK NASIL PÜRÜZLÜ YÜZEY OLUŞTURABİLİRİZ? )



Kirpi yününden ördüğüm şal atkım.


Diğer atkılardan avantajı kirpi yününü ördükten sonra takdığımızda boynu kavrayıp daha sıcak tutması...

Kirpi yünlerinde, diğer standart yünlerde ki gibi kırçıllı renklerde model çıkarmamız mümkün olmuyor fakat kirpi yünler renk geçişlerini örülen alana güzel bir ahenkle serpiştirebiliyor.

Her ne kadar resimlerde belli olmasada, benim yünüm pembe tonlarında az kırçıllı ve simli.

Atkı 2 yumaktan çıkmıştır.
~~★ ~~★ ~~★ ~~★ 




~~★ ~~★ ~~★ ~~★ 


Avon krem kutusunun son hali :P

Beyaz boya ile pürüzlü bir yüzey oluşturarak, üzerini inciler ile süsledim :)

~~★ Pürüzlü yüzey yapmanın püf noktası nedir?

Boyama işlemimi fırça yerine sünger darbeleri ile yaptım. 

Ne kadar yoğun darbe uygularsanız o kadar çok pürüz elde etmiş olursunuz... 
 



8 yorum:

  1. Rengi cok tatli,yumusacik,sar beni boynuna diyor :)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. atkın seni hiç üşütmeyecek bu yıl :) kutuyu da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. ikisi de çok tatlı olmuş:)güzel günler de kullan:)

    YanıtlaSil
  4. OH YUMUŞ YUMUŞ ATKI ÖRÜLMESİ DE ÇOK ZEVKLİ BU İPLERİN... ELLERİMİ UZATIP MİNİK İNCİLİ KUTU YOK OLACAKTI AMA KIYAMAM :)))ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Blogumdan elinizle alabilirsiniz krem kutusunu :)))
      :)) Teşekkür ederim (◡‿◡✿)

      Sil