PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ - 3 (RESİMLİ)



* Çeşit çeşit rengarenk patik modelleri *
Patik örme zamanına geldik.
Araştırdığımda o kadar çok patik modeli olduğunu gördüm ki... Paylaşmak istedim :)

PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ - 1 ve PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ -2 
PRATİK / KOLAY ÖRGÜ TERLİK MODELLERİ - 1
Kısmından bir önceki farklı patik ve örgü terlik modellerine ulaşabilirsiniz.
fosforlu pembe- yeşil örgü patik ile başlıyorum...
Ve diğer birbirinden güzel örgü patikler;


Ayakkabı görünümlü yeşil örgü patik :)


Bu şirin sarı patikte netten beğendiğim bir diğer patik modeli...


Patiklerinizi ahşap düğmelerde süsleyebilirsiniz.. Gayet güzel görünüyor :)


Bir diğer düğmeli patik çeşidi :)
Mavi patik


Papatya detaylı yeşil patiği çok beğendim...
Yazımda en çok kullandığım renk yeşil oldu !


Balerin tarzı kurdelalı pembe patikte beğendiklerim arasında...


Rengarenk bir patik :)


Kardan adam detaylı patiğe ise bayıldım :))

RESİMLER NETTEN ALINTIDIR.

16 yorum:

  1. Ev botu şeklinde olan sarı ve yeşil patiklere bayıldım :) Yapanın da bize tanıtanın da emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) örmek isteyenlere çok güzel bir örnek...

      Sil
  2. çekilişimin kazananı oldunuz, mail attım. Öpicikler.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm :) cevap attım... Çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  3. çok şirin olmuş.. renkleri de çok beğendim..

    YanıtlaSil
  4. En üstteki mikemmelll! İçim ısındı gece gece... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  5. hepsi çok güzeller :) bu arada takibe aldım beni bloğuma da beklerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aldım takibe :) (◡‿◡✿) gelirim...

      Sil
  6. Hepside vok guzel ama ikinci yesile bayildim
    İzlemeye aldim sevgiler

    YanıtlaSil