PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ - 2 (RESİMLİ)


* Çeşit çeşit rengarenk patik modelleri *
Patik örme zamanına geldik.
Araştırdığımda o kadar çok patik modeli olduğunu gördüm ki... Paylaşmak istedim :)

PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ - 1 kısmından bir önceki farklı patik modellerine ulaşabilirsiniz.

Üzerine gül konmuş mavi patik ile başlıyorum...

Ve diğer birbirinden güzel patikler;




Rengarenk ve orjinal bir patik :)


Mor sevenlere... Düğmeli mor patik...


Bot tarzı yeşil patik


Fiyonklu bir mor patik daha...


Bu sarı patiği de çok beğendim :) 
Sandalet tarzı farklı bir patik...


Su yeşili şirin bir patik :)


Ve son olarak yine en sevdiğim renk mor ile kapatıyorum.
Mor patik :)


RESİMLER ALINTIDIR.

19 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ya,ah bir de ben patik örmeyi becerebilsem. :) Mor fiyonklu olanı çok beğendim . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları göründüğünden daha basit gibi :) Bakalım deneyeceğim...

      Sil
  2. çok güzeller.. örmek lazım en kısa zamanda malum kış kapıda.. paylaşıma teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim... Evet şimdiden örmek lazım soğuklar birden bastırıyor... Patikle sıcacık ve rahat oluyor.

      Sil
  3. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  4. harika modeller denemeye çalışıcam bakalım sonuç nasıl olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denemek istiyorum... Denersem paylaşacağım :)

      Sil
  5. çok güzeller bi ara bakılıcak artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  6. su yeşiline bayıldım, teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  7. Beautiful!!!
    Happy week,greetings.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  8. bende bir ödülünüz var:))
    http://mutlubaharailesi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulleri-premio-dardos-sahiplerini.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ödülü başka bloglarda vermişti ve ben yayınlamıştım. Sizin blogunuzun adını da postuma ekliyorum :)

      Sil
  9. Modeller gerçekten çok güzel birkaç tanesini gözüme kestirdim inşallah yapıcam.Annemden biraz örgü dersleri almam gerekiyorr :) Bloğunuzu izliyorum bende beklerim mavipembe91.blogspot.com :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de :)) Geliyorum bloguna...

      Sil
  10. canım çok güzeller de nasıl örüldüklerini nereden öğreniyoruz?

    YanıtlaSil