PRATİK / KOLAY ÖRGÜ TERLİK MODELLERİ (RESİMLİ)



* Çeşit çeşit rengarenk şirin örgü terlik modelleri *
Meğer örgü terlik örenlerde varmış...  Buldum, bulmuşken paylaşmak istedim :)

PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ - 1 ve PRATİK / KOLAY PATİK MODELLERİ -2 
Kısmından bir önceki farklı patik modellerine ulaşabilirsiniz.
Çilekli şirin terlik ve menekşe süslü örgü terlik ile başlıyorum...
Ve diğer birbirinden güzel örgü terlikler;


Yeil, turuncu ve sarı renklerindeki buy terlik çok şeker :)))


Kürk detaylı bordo terlik.


Gül süslemeli bir terlik @>----


Sade beyaz terlik


Ve son olarak da pembe terlikle sonlandırıyorum :)

RESİMLER ALINTIDIR.

Yorumlar

  1. Çok güzeller paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Çok teşekkür ederim... Buldukça paylaşıyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  3. Örgüden anlasam durmaz hemen yapardım, çok güzellermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim fikir vermek adına çok şirinler :))

      Sil
  4. Merhaba!! Ödül aldın :) http://usengeckizinkitapligi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-premio-dardos.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mim i güncelliyorum en kısa zaman da :)

      Sil
  5. Bu ara dikişe sardım,hayıııırrrrrrr örgüye dönmek istemiyorummm:):):)çok güzelmiş bunlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu resimler örgüye döndürebilir :))

      Sil
  6. çok şirin ve cidden pratik modellermiş.hele biri tam sabo gibi olmuş.teşekkürler paylaşım için.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim ... Neler tasarliyorlar :))

      Sil
  7. Ne kadar becerikli insanlar var. :) Resmen sanat eseri bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :) çok farkli tasarımlar ...

      Sil
  8. nasıl yapcas bunlarıııı :((çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu düşünüyorum :( umarim bu kadar guzellerini yapabilirim :))

      Sil
  9. Ne hos terlikler bunlar bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  10. Yesil patigin anlatımını yaparsanız çok memnun olurum simdiden tesekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder