PAŞABAHÇE ÇEYİZ İNDİRİMLERİ / PAŞABAHÇE ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ


Paşabahçede çok şirin indirimde çeyizlikler gördüm.. Fiyatlarıyla birlikte sizlerle paylaşayım dedim :)
Sadece çeyiz indirimleri değil birbirinden farklı çeşitleri seçtim :) 
Hediye olarak da alabileceğiniz çokça çeşit var...
Bol resimli paşabahçe postu..





Bu set çok şirin favorilerim arasına girdi :)


Şapkalı kedi bardaklar... Kediseverlere...


Keçeden yapılmış kuşlu peçetelikler...


Rengarenk mutfak setlerinden bir bölüm...


Rengarenk mutfak setlerinden bir başka bölüm...
Kumaş peçetelikler


Özellikle tabağı çok beğendim... Orijinal...


Güzel setlerden biri...


...Çay setleri...


Bir diğer güzellikler :)


Mumluk :)


Enerji dolu tabak setleri :)


Gıdalarımızı sineklerden korumak hiç bu kadar şirin olmamıştı :))
Cupcake modelli...


Keçe sepeteler...


Çay - gevrek ikilisini sevdiren bir set :)
En beğendiklerim arasında.


Demlik modelli mutfak gereçlerini hep sevmişimdir :)



Peçete halkaları...


Paşabahçe puantiyeli kapaklı kokoş kupa...


Bir diğer şirin kupa kalpli, kapaklı...


Rengarenk 4'lü sermik kupa seti


Teapot çay topu...
Çok da şirin:)

Silikon bardak kapakları


Paşabahçe kadehler...


Paşabahçe çerçeveler...


Paşabahçe'den şirin mi şirin kurabiye kalıpları


Paşabahçe 7'li kurabiye kalıp seti


Bu kahvaltı takımına bayıldım :)
Çocuğu olanlara tavsiye ederim :))


Ve son olarak bu şirin taburelerle veda ediyorum postuma  :)

22 yorum:

  1. Alice için uzun süredir bekliyordum bir an indirimde sanıp heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
  2. Daha geçenlerde gezdim paşabahçeyi, orda kendimden geçiyorum bende..herşey ne harika ne güzeller değilmi! Bu rengarenk post için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Bende çok beğendim paylaşmadan edemedim :)

      Sil
  3. Uğramak isterim bu yazıdan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  4. Ayy gördükçe içim gitti :)
    İnşallah benim de bir gün evim olur da içini böyle şeylerle doldurabilirim :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım hepsine tabureler çok şeker zaman buldukça gideim bu mağazaya seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Cook güzel ürünler var.Tatile gidince gezerim hep.Ama cok sey getirilemiyor maalesef.
    Keske Hamburg'ta da subesi acilsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılır inşaAllah :) Olmadı site de var... Postun üstünde bağlantı linki var sitesi için.

      Sil
  7. Çok tatlı görünüyorlar, bardak-çerezlik ikilisi çok sıradışı görünüyor. Hemen evlenesim geldi çeyiz diyince. :))

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyorum bu çarşı pazar muhabbetine, işten güçten başımızı kaldıramıyoruz ki çarşıya çıkalım. iyi oldu ne güzel şeyler varmış meğer...

    YanıtlaSil
  9. çok güzelleeeerrrr,off :( hepsinden isterim ki ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  10. Paşabahçenin hangi şubesinden görüntüler?

    İstanbul temalı mumluk bende var, yakınca mumları, çok hoş oluyor;)
    Tabureler ne hoş, bir de tığ işi gibi olan krem rengi sepetleri beğendim en çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirden resimler :)
      Bunu duyduğum iyi oldu mumu yakınca nasıl duru acaba diye merak ediyordum. Teşekkürler ;)
      Sepetleri bende çok beğendim, asil duruyor :)

      Sil
  11. merhaba canım bloğunu yeni keşfettim gerçekten çok yakın hissettim kendime bende bloğum'a beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Bloguna geliyorum :)

      Sil