KİPA ÇEYİZ İNDİRİMLERİ / KİPA ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ


Kipa 'da çok şirin indirimde çeyizlikler gördüm.. Bir kısmını fiyatlarıyla birlikte sizlerle paylaşayım dedim :)
Sadece çeyiz indirimleri değil birbirinden farklı çeşitleri seçtim.
Ve de hediye olarak da alabileceğiniz çokça çeşit var...
Bol resimli kipa postu..




Yemek takımları, kadeh takımları, çatal - kaşık - bıçak takımları, çay takımları ve bardak takımları...


Tabaklar ve fırın kapları


Mumlar ve kadehler

Çok amaçlı kutular


Rengarenk ve çeşit çeşit silikon keke kalıplar, silikon fırın eldivenleri...

Obje olarak kullanılabilinecek dekoratif kutular


Saklama kapları dünyası :)

Tuzluklar



Kaseler


Kalıplar...


Çeşit çeşit bardak, kadeh ve kupalar



Yorumlar

  1. dekoratif kutulara bayıldım ama ne yazık ki yakınımda kipa yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık internetten de alışveriş oluyor diye biliyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  3. Rengarenk hepsi tam da sevdiğim gibii :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel şeyler varmış :) bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  5. Kipa İstanbul'da fazla yaygın değil maalesef:-/

    YanıtlaSil
  6. Geçen ben de baktım da çok fazla şey var gerçekten alınacak :)

    YanıtlaSil
  7. Bizim burdaki Kipa'da bu kadar çeşit yok, orası baya renkliymiş. Bir de kipa da ürünlerin fiyatları da gayet uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden de çeyizlik ürünler vardı ama reyonu yenilemişler :) Daha renkli olmuş

      Sil
  8. Ben de şaşırdım,İstanbul'dayım ama kipayı hiç bu kadar zengin görmedim:)İyi ki de görmedim,eşim sinir krizleri geçirirdi kesin:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok güzel bir yorum olmuş. Baya güldüm :)))

      Sil
  9. Sayende kipayı ziyarete girdim geri çıkamıyorum :) ekose desenli fırın kaplarına bayıldım :) Hepsi çok güzeeel...

    YanıtlaSil
  10. Kipa market dilmiydi ya:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bu tür ürünleri de mevcut ;)

      Sil
  11. hi dear I am currently hosting a GIVEAWAY on my blog. I'd appreciate it very much if you'll join ) thanks
    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/2014/09/oasap-hoodies-giveaway.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  12. yaa neler neler varmış meğer kipada... En kısa zamanda bi uğramak lazım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder