GÖZGÜ - İSKENDER PALA


Yazarı: İskender PALA
Yayın Yılı: 2004
Sayfa Sayısı: 141
Yayınevi: Kapı Yayınları
Türü: Deneme







İnsaniyetin zaferi, nezaketle kazınabilir. O halde nezaket yoksa görme yok, nezaket yoksa konuşma yok, nezaket yoksa işitme yok ve nezaket yoksa kımıldama yok. Nezaketsiz bakışlardan nezaket yoksunu konuşmalardan, nezaketi bozan dinlemelerden, nezaket kurallarına uymayan davranışlardan bıktık. Artık televizyon ekranlarında nazik beyefendileri ve nazenin hanımefendileri görmek istiyoruz. 



Meclis'te tartışanların nezaket kurallarını çiğnememelerini, çocuklarımızın nezaket dışılıkla muhatap olmamasını istiyoruz. Çünkü insanın gen haritasını okuyacak ilim adamları onun yalnızca nezaket şifreleriyle yazılmış olduğunu görecekler.
Nezaket, insanlık için dünyanın bütün demokrasilerinden daha güzel ve insan yaradılışına en uygun rejim biçimidir. İş işten geçmeden...



(ARKA KAPAK)

...Daha okunacak nice kitaplara...

Yorumlar

  1. İskender Pala kitaplarini seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa okudum bende ve beğendim. Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum :)

      Sil
    2. Oku bence neydi ismi hatırlayamadım şimdi kitabın ismini :( çok beğenmiştim bakınca söyleyeyim ki

      Sil
    3. Diğer kitaplarını da okurum inşaAllah :))

      Sil
  2. "Od "adli kitabini okumustum.Bu kitabida not defterine kaydediyorum,bulursam okuyacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet "Od" u da okuyup da çok fazla beğenen vardı.

      Sil
  3. İskender Pala gözümün önüne geldi arka kapağı okuyunca. O nezaket ne çok yakışıyo kendisine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üslubu gayet iyi. Diğer kitaplarını da okumak isterim :)

      Sil
  4. Bende bir mimin var canım, davetlimsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Yakın zaman da yanıtlayım inşaAllah :)

      Sil

Yorum Gönder