BÜTÜN YÖNLERİYLE BEDEN DİLİ - Ö.FARUK RECA VE GÜNÜN SÖZÜ



Yazarı: Ö. Faruk RECA
Yayın Yılı: 2007
Sayfa Sayısı: 144
Yayınevi: Akis Kitap

Siz konuşmasanız da gözleriniz, vücut hareketleriniz, mimikleriniz kısaca beden diliniz sizi ele verir. Siz düşündüklerinizi, hissettiklerinizi sır gibi saklamak isteseniz de bedeninizin dili sizi ele verir. Beden dili, bir insanın kimliğinin, o anki fikir ve hislerinin sözsüz ve sessiz dışavurumudur.

Bu kitapta, beden dilini çözümlemenin ve karşınızdaki kişinin iç dünyasına nüfuz edebilmenin sırlarını öğreneceksiniz. Yalnızca başkaların beden dilini okumayı değil, kendi beden dilinizi en etkin ve etkileyici biçimde kullanmanın da formüllerini de bulacaksınız.

# Beden Dilinin 1001 Yüzü
# Beden Dilini Çözümleme Yolları
# Yüz Okuma Sanatı Fizyonomi
# Kadın ve Erkeğin Beden Dili
# Aşkın Beden Dili
# Kültürlerin Beden Dili
# Siyasetçinin Beden Dili
# Aktif Beden Dili Uygulamaları
(Kitap)


Yorumlar

  1. Bardakları ne güzel giydirmişleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım :)) Çok şirinler... Evde örmeyi planlıyorum ✿✿✿

      Sil
  2. Ben bu bardaklara bayıldım amaaa :) Bende mi yapsam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yapmalısın :)) Bende yapmak istiyorum çünkü (◡‿◡✿)

      Sil
  3. Bardaklar cok sevimli.Kitapta cok yararli.Özellikle genclerin okumasi gerekir.Is hayatinda cok önemli,is görüsmelerinde,günlük hayatta ...

    Hadiste iyi bir hatirlatma olmus,ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ✿Hepsi için teşekkür ederim :)

      ✿Hayırlı haftalar (◡‿◡✿)

      Sil
  4. bardaklar çok şirin kışın biz de örelim blogumuz da paylaşalım güzel paylaşım olmuş cnm.....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bitki çayı içerken örelim :)) Paylaşırız ördüklerimizi ;)

      Sil
  5. bayıldım acabaa bardaklara nasıl öyle örebilirim ki ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tığ ile örüyorlar, rengarenk ve çeşit çeşit... Çok da şirin oluyor :)

      Sil
  6. Kitaplara da bardaklara da bayıldım. Gerçekten de gel beni ör diye çığlık atıyorlar : ) En kısa zamanda inşallah bu dertten kurtarayım ben onları : )

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir paylaşım olmuş bardaklar da kitap da harika...

    YanıtlaSil
  8. Bardaklara bayıldım.Sherlock Holmes okurken beden dilini nasıl o kadar iyi okuyabildiğini hep merak etmişimdir.Belki bu kitap bana yardımcı olabilir :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder