METAL ALERJİSİNE PRATİK BİR ÇÖZÜM :)



Metal alerjisi aslında farkında olsak da olmasak da bir çok kişinin derdi. Benim gibi...
Sadece bileklik, kolye gibi takmamız zorunlu olmayan takılarımız da değil zorunlu olarak kullanmamız gereken eşyalarımız da da sıkıntı yapmakta.
Örneğin kemer, çantamızda ve ceketlerimizde bulunan metal parçalar...
Bu metal içerikli parçalar cildimizde önce kaşıntıya sonra da sivilceye benzer pütürlenmelere yol açmakta.
Bunun için kolay ve ucuz bir yöntemim var...
Şeffaf bir oje!
Diyelimki kemerinizin teninize değen kısmı alerjinizimi tetiklemekte.. Metal kısma şeffaf oje sürün ve kurumasını bekleyin.
Bu şekilde alerjinize neden olan metalin etkilerini büyük ölçüde azalmış belki de yok etmiş olacaksınız ;)

Yorumlar

  1. Bu çok güzel fikir arkadaşım var bennim ona söyleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) umarım faydasını görür...

      Sil
  2. benim de metale alerjim var, güzel bir yöntemmiş gerçekten, ben de örneğin pantalon düğmesi gibi yerlerde yara bandı kullanıyordum, ama bu gerçekten pratik ve estetik bir yöntem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yara bandı da değişik bir yöntemmiş :) Farklı yöntemlerin paylaşılması ayrıca bir bilgi katmış oldu

      Sil
  3. Küpelerde sorun oluyor,nikel karisimi olanlarda.Sürekli takmasamda ,iki günden sonra kizarti,iltihap yapabiliyor.O yüzden pek kullanmiyorum.Denemek lazim.Önce seffaf ojede almali.Oje sürmedigim icin :)
    tesekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benimde :( sadece küpe de fayda sağlamayabilir iğnesinden dolayı ama kemer, pantolon düğmeleri, bileklik ve kolyeler başta olmak üzere işe yarıyor :)

      Sil
  4. Aklımızda bulunması gereken fikirlerden pratikmiş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Sil
  5. doğduğumdan beri var meta alerjim ve yıllardır bu yöntemi kullanıyorum bende.bi tek şeffaf askıların metallerine sürmeyi unutuyorum bazen yada plastiğini bulamadığımda hemen kabarıyor kaşınıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynen bu alerji var. Oje sürmeyi unuttuğum ve neyden olduğunu anlayamadığım an kaşınma meydana geliyor.

      Sil
  6. Nice blog, check out my site :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you (◡‿◡✿)
      I m following you

      Sil
  7. Bu çok güzel fikir ayrıca şeffaf oje uyguladıktan sonra metal eşyaların renklerinin çabuk atmasını geciktirir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de fikrin için teşekkür ederim :)
      ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★
      ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

      Sil

Yorum Gönder