HAFTANIN İKİLİSİ-2: ROSENSE DUŞ JELİ VE CLEAN&CLEAR 3'Ü 1 ARADA TEMİZLEME JELİ



Bugün Haftanın İkilisi'nde Rosense duş jeli ve Clean&clear 3'ü 1 arada üzerindeki yorumlarımı paylaşacağım.



 ✿ ROSENSE DUŞ JELİ 



400 ml.
Rosense duş jeli dogapazari.com'dan...

dogapazari.com hakkındaki yazılarım için TIK TIK.

ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- Doğal gül özlü

2-  Her cilt tipi için uygun olması

3- E vitamini içermesi

4- Cildi nemlendirmesi, sıkılaşmasına yardımcı olması

5- Tazelik hissi vermesi

5- Dermatolojik olarak test edilmesi

Not: 

*****
Sizlerde içeriğini okuyabilmeniz için aşağıdaki resmi paylaşıyorum...

İÇİNDEKİLER:

***********************************************************************

✿ CLEAN&CLEAR 3'Ü 1 ARADA TEMİZLEME JELİ 



150 ml
ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- İlk günden itibaren siyah noktaların azalmasına yardımcı oluyor

2-  Düzenli kullanımda sivilce oluşumunu engeller

3- Ciltteki parlamayı önlüyor
 
*****
Sizlerde içeriğini okuyabilmeniz için aşağıdaki resmi paylaşıyorum...

İÇİNDEKİLER:


Son ikili fotoğraflarıyla yorumlarımı sonlandırıyorum :)

Bir daha ki hafta yeni bir ikiliyle görüşmek üzere...

✿ MUTLU GÜNLER 

Yorumlar

  1. Rosense duş jelini kullandım çok beğendim mis gibi gül kokusu yayılıyor ferahlık veriyor sevgiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  2. güzel bir aylaşım olmuş bilgiler için teşekkürler :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Teşekkür ederim :)
      Geliyorum...

      Sil
  3. bunları bende kullandım 2 tüp bitirmiştim işe yarıyorlar :)))) izleyicinim artık bana da beklerim :) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bende kullandım ve gerçekten memnun kaldım :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder