Kitapyurdu.com Kartela ve Ayraçları


Bugün Kitap yurdu'nda alışveriş yaparken keşfettiğim kartelalardan bahsetmek istiyorum.

İster ofis ortamında ister otobüste ister evde kısacası birçok yerde kolaylıkla taşıyabilir ve okuyabilirsiniz.
Benim tercihim Esma- ü'l Hüsna ve Günlük Zikirler yana oldu.
Önceden almadığım için temkinli davrandım fakat umduğumdan çok daha güzel çıktı.
Fiyatı ise şu an için: 0,84 TL. Oldukça uygun bir ücrete sahip.

11*6,5 cm boyutunda. İçerik olarak harika. Karaca yayınevinden.
İkisi de 40 sayfa. Aşağıdaki resimde görüldüğü gibi poşetli bir şekilde geliyor ve yine kullanımı da yelpaze şeklinde açılarak pratik bir şekilde okumayı sağlıyor.
Ramazan ayında verilebilinecek anlamlı bir hediye olabilir :)


Daha da fazla kartela çeşitleri var. Henüz almadım ama denemek istiyorum.

Efendimiz'in (s.a.v.) Sünnetlerinden Bir Demet
Kur'an- ı Kerim'den Dua Ayetleri 
32- 54 Farz ve Esmaül Hüsna
Namaz Sure ve Duaları
Karabaş Tecvidi

Günlük Dualar
Dini Bilgiler
40 Hadis
... gibi kartelalar mevcut.



Kitap yurdu kitap başına aşağıdaki resimdeki gibi ayraçlarını vermeye devam ediyor.
Birde iki önceki siparişimde hediye olarak nescafe kahve- krema ikilisi vardı.
Yapışık oldukları birde nescafe ayracı :))
Ayraç içindeki karton çekilince de ayrı bir anlam kazanıyor üst resimdeki gibi :)
~~★ Çok şirin ~~★ 


Bu arada yakında papatya kokulu hikayeler kitabının yorumunu paylaşacağım 

18 yorum:

  1. bende de var bu kartelalardan Peygamber efendimizin sünnetleri ve hadisler olarak hem okuması rahat hem de dediğin gibi hoş bir hediye yapılabilir ramazanda fikrine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben şu an için ikisini aldım ama diğerlerini de almayı düşünüyorum
      @>-----

      Sil
  2. Bu kitabı kuzenim okuyordu,yanılmıyorsam sayfaları papatya kokuyormuş. Ayraçlarda çok harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sayfaları papatya kokulu ✿ :)

      Sil
  3. Ben de dün kitapyurdundan sipariş vermiştim. keşke bir gün daha bekleyip yazını görseymişim. ben de alırdım bunlardan.. Neyse artık bir sonraki siparişe kısmetse.. bana da kahve gönderirler mi acep:):)
    bu arada seni mimledim canım.. uğrarsan sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gönderirler :) tabi bakarim …
      ×_×

      Sil
  4. ben bayıldım o nescafenin ayracını ama hiç paramda yokki alacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok kampanyalar olabiliyor. Denk gelirsin birine ;)

      Sil
  5. Çok güzel fikir çantanda, otobüsde ne güzel düşünmüşler..Papatya kokulu hikayeleri de merak ettim..bekliyorum postunu..mutlu kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kitabımın fotoğraflarını çektim bile :))) yakında yayınlarım nasipse...
      Sende mutlu kal (◡‿◡✿)

      Sil