İLK EBRU ÇALIŞMASI DENEMELERİM


Soma faciası dolayısıyla blogumda hiçbir şekilde paylaşım yapmak istemedim bir süre... :(
Allah geride kalanlara sabır ve güç versin..
***

Bugün haftalar önce yapmış olduğum ilk ebru çalışmalarımı paylaşıyorum.


İlk olması dolayısıyla fazlasıyla acemiliklerle dolu :)

Resimler kurstan değil. Haftalar evvel bir şenlikte yaptım.Bu yüzden devamı gelemeyecek :))

2 tane yaparak emekliye ayrıldım yani.

Denemek isteyenler için dip not: Ebru yapımı eğlenceli ve huzur verici. Denemeye değer...


16 yorum:

  1. Ne kadar guzel olmuşlar eline saglik, bende cok merak ediyorum nasil yapildigini bir kac kere yapan ustalari izlemistim.Cok ilginc ve hoş bir sanat dogrusu. :)

    YanıtlaSil
  2. bence hoş olmuş ilk denemede yapabilmende ayrı güzel kursa gitsen sen bu işi kaparsın aklıma seninkileri görünce kendi ilk denemelerim geldi o heycanlı kurs günlerimi özledim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğine sevindim :) Bende senin çini çalışmalarını çok beğeniyorum bir de onu deneye bilsem :))

      Sil
  3. Eşarp, fular falan da boyuyorlar ya, ne güzel oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşarplar vardı önceden yapılmış. Harika görünüyordu şal ve fular olarak da çok güzel olurlardı :))

      Sil
  4. Nacizane 5 yildir ebru yapan biri olarak sizde isik goruyorum :) ilk denemeye gore gayet guzel calismissiniz, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ebru yapan biri olarak bu yorumuna çok sevindim. İki kere yapmak nasip oldu devamı gelir mi bilmem :))

      Sil
  5. Pek bi beğendim canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorlar. elinize, emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, bu apayrı bir yetenek, çerçeveletip duvara asmalısın bence çünkü çok değerli gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğine sevindim :) Çerçeve hiç gelmemişti aklıma :))

      Sil