YAKA KOLYE YAPIMI


YakA KoLye YapTıM :) :)







Keçemi yaka şeklinde kestim.

Zımbalarımı da kestim.

Zımbalarımla keçe yakamı yapıştırmadan ön hazırlık yaptım.









Zımbalarımı ilk önce siyah ojeye, sonra mavi renkli confetti oje ile boyadım....
Bu tür bir model elde ettim :)







Yaka şeklinde kestiğim yakama yukarıda boyadığım zımbaları yapıştırdım.

Bu zımbalar yanı sıra elektrik mavisine boyadığım zımbalarla düzenli şekilde yapıştırdım.

Ardından, mavi parlak boncuklarımla karışık donattım :)

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık . :)

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz güzel olmuş.. Çok çok beğendim.. Ellerinize sağlık.. Bana da örnek oldunuz..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim... Ne güzel ~~★

      Sil
  3. çok hoş olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş, benimkini de görmeni isterim, bakalım beğenecekmisin, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yorumu okurken açtım bile :) Çok farklı ve şık olmuş... Ellerine sağlık ✿✿✿

      Sil
  5. Merhaba,
    Blogunuzda güzel ve şirin fikirler var.
    İyi çalışmalır,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Bende blogunu beğendim :)
      İyi çalışamalar

      Sil

Yorum Gönder