SIKIŞAN FERMUAR NASIL AÇILIR?


Sıkışan fermuar nasıl açılır?

Pantolonumuzun fermuarı sıkışabileceği gibi,çanta,elbise vb. eşyalarımızın da başına gelebilecek bir hadisedir.

Kesinlikle panik yapıp zorlamamalısınız.Size bahsedeceğimiz iki yöntemi sırasıyla deneyebilirsiniz.

1)Kurşun kalem kullanınız.Evet yanlış duymadınız, fermuar dişlilerinin üzerini kurşun kalemle karalayın. Sıkışan fermuar daha kolay bir şekilde açılacaktır .
2)Sıkışan fermuarınızın üzerine boydan boya dudak kremi sürün ve tereyağından kıl çeker gibi açıldığını göreceksiniz.

Alıntıdır.

Yorumlar

  1. biz küçükken sabun sürerdik :) aksilik artık hiç sıkışmıyor fermuarlar :(

    YanıtlaSil
  2. Duymuştum daha önceden ama hiç denemedim bir gün sıkışırsa deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. o sıkışan fermuar işi benimde başıma sık sık gelir bu yöntemleri duymamıştım ama ilk başıma geldiğinde deneyeceğim.
    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Benim Berru fermuar kapamayi daha ogrenemediginden nasil beceriyorsa cogunlukla fermuarin cekilen yerini kiyafetinin en yakinindaki kumas parcasina sıkıstiriyor.kurtarana kadar sinir tepeme cikiyor! Bi de ona care olaydi iyiydi;))

    YanıtlaSil
  5. Bu yöntemleri ilk defa duyuyorum. Aklımın bir köşesine yazdım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder