MİM: Takipte olduğumuz, sayfasına bakmadan geçmediğimiz bloglar...


Mutluluk sokağı beni mimlemiş :) Çok da güzel şeyler yazmış hakkımda. Çoook teşekkür ederim....
 

Soru : Takipte olduğumuz, sayfasına bakmadan geçmediğimiz bloglar:

O kadar çok beğendiğim blog var ki.... Hangisini yazacağımı bilemedim :(
En sonunda 10 tane seçip soruma yanıt veriyorum.




Ahsapzamani.blogspot
Tabi ki ahşap zamanı :) Çünkü canım annemin blogu. Yaptıklarını paylaşıyor, ahşaplarını sipariş üzerine satıyor. Çok da güzel ve özenle yapıyor. Ben şahidim :)
Ahşap boyama, cam boyama, dikiş, örgü, dantel, kurdele nakışı, takı vs. konusunda yapmış oldukları çok ancak bazılarını paylaşıyor.
Aynı zamanda harika yemekler yapar....



Asyadanesintiler.blogspot
Harika yemekler yapıyor. Sevdiğim yemek bloglarının arasında. Bakmadan geçmeyin zaten bir bakarsanız kolay kolay çıkamıyorsunuz :)

Nebihanakca.com
Dikiş adına var olan en güzel bloglardan biri. Zamanım oldukça bakmadan edemediğim harika bir blog.Dikiş dikmeyi bilmeyenleri bile kilitliyor kendine :)

Basibaglikiz.blogspot
Yemek, dekorasyon, diy, alışveriş, tesettür vs. içinde pek çok konu barındıran huzur veren bir blog.

Banualtun.blogspot
Harika yemek tariflerinin bulunduğu bir başka blog. Severek takip ediyorum :)

http://mavisofra-buzdanhayaller.blogspot.com.tr/
Çok güzel sofra tasarımları var. Her yeni postunu merakla beklediğim birbirinden harika tarifleri bizlerle paylaşıyor.

Bosnakkiz.blogspot
Sofra sunumları, yemek sunumları, çeyiz alışverişi, evliliğe hazırlık, kurdele nakışı vb. ilgi çekici konuları barındıran eğlenceli bir blog. Kesinlikle tavsiye ederim.

Turkanaozgu.blogspot
Her daldan güzel tasarımların bulunduğu, Öğretici ve emekle birleşen güzel bir blog. Çok farklı dallardan işleri var detaylıca incelenmesi gerekiyor bence :)

elife-365.blogspot
İçinde kitap ruhunu barındıran mutluluk veren bir blog. İçten ve huzur veren bir dile sahip.

Yenilerkendinihayat.blogspot
Çeyiz, film, kitap ,dekorasyon.... vs. Bol içerikli ve eğlenceli bir blog. 

Yorumlar

  1. Oyy kuzumm :) Kendi ismimi görmek nasıl mutlu etti beni anlatamam... Çok ama çok teşekkür ederim güzel düşüncelerini paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba benim bloğuda tavsiye eder misiniz karşılıklı olarak =) Bu arada bloğunuz çok güzel http://fatofotofan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, 2014 yılında hazırladığım bir posttu. Devamını yenilenmiş haliyle düzenlemek istiyorum. Şimdilik yorumlar üzerinden bloglarınızı yazabilirsiniz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder