✿✿✿ ÇİÇEK DÜNYASI VE 90'LI YILLAR ✿✿✿


Huzur veren resimler :)



Yeni yeni sevmeye başladığım çiçeklerimiz.

Annemin düzenlediği saksımızla poz veriyor :))



Çocukken kullanmış olduğum tabak :)) Şimdi bardak altlığı oldu hatıra olarak :)



90'lı yıllara götüren bir otobüs misali...



Çeşit çeşit kaktüslerimiz.
En sevdiğim çiçeklerdir kaktüsler ✿✿✿

İkinci sevdiğim çiçek bonzai alınca onun resmini de paylaşırım :))



Yaptığım tatlıyla özleşen çiçeğimiz...



Ben bu çiçeğe taktım :))

Ve.. Bunlar da ev dışı çiçekler :P

Çok beğendim sizlerle de paylaşmak istedim.

Dev saksı görünümü içi kıpkırmızı çiçekler :)




MUTLU VE HUZURLU
GÜNLER GEÇİRMENİZ
DİLEĞİYLE

Yorumlar

  1. Özellikle kupana ve kaktüslerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  2. ÇOK CİCİ ŞEYLER:)İNSAN YETERKİ MUTLU OLMAK İSTESİN DEĞİLMİ:)MİMİN VAR BENDE SİZLRİN BLOGLARINI YAZDIM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ✿✿✿ Mim e en yakın zaman da cevap vereceğim :)

      Sil
  3. Şu çiçek bakımıyla hiç uğraşamadım nedense. Evdeki 3-5 çiçek hep sönük sünük duruyorlar. Havaların ısınmasıyla hepsini balkona koydum. Belki biraz güneş iyi gelir.

    Çocukluğuma dair hatıralardan başka hiçbir şey kalmamış. Sadece bir kaç fotoğraf. Belki 70-80 li yıllarda çocuk olmamdan kaynaklanıyordur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ~~★ ~~★ ~~★ Çiçek en çok balkona yakışıyor en iyisini yapmışsın :)

      Sil
  4. harikasın canım çiçekler insana huzur veriyor balkon çiçeklerinle ilgilenmenin tam zamanı bizim balkonlar çiçeklerle doldu Allah bahçeli ev nasip etsin bahçeyle ugraşalım dediğim gibi insan huzur buluyor...sevgiler.... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (◡‿◡✿) İnşaAllah :) Sevgilerrr .....

      Sil

Yorum Gönder