KEÇE SÜSLEME İÇİN PRATİK ÇÖZÜMLER

Mutlu günler,
Keçe çalışmalarıma bir süreliğine ara versem de farklı keçe desenleri arayışı içindeydim...
İçindeydim ki aşağıdaki resimde de görüldüğü gibi şekilli ve simli bir temizlik bezi buldum o_O


Her renk keçe almaya kalksak bütçe yetmez keçe fiyatları malum :))
Eğer kendimiz için keçeden bir şeyler yapmak istiyorsak çözüm "temizlik bezleri"
Satış için bu bezlerin kullanılması bana adil gelmiyor, kendi kullanacağımız ürünler kullanmak en mantıklısı.
Marka olarak fazla pahalı bir temizlik bezi seçmediğiniz sürece fiyatlar fazlasıyla uygun

Rengarenk temizlik bezleri de bir diğer kullanılabilinecek yardımcı tasarım araçlarımız olabilir...


Simli desenli temizlik bezlerini Barış Gross Marketten bulabilirsiniz :)

Bir tanesinin boyutu yukarıdaki resimdeki kadar.


Finali de BİM den aldığım kırmızı vosvos um ile yapıyorum :)))



4 yorum:

  1. Alternatif dusunsun uretsin diye yaratmis Rabbim kadin milletini:)) masallah! Cok severim ben boyle fikirli uretken insanlari.cidden dusununce farkli renkleri var bu bezlerin buyuk marketlerde.

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanıyorum canım zaman zaman.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir fikir hiç aklıma gelmezdi.

    YanıtlaSil