İKEA EVİMİZİN HERŞEYİ ✿✿✿ İKEA ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ


Şirin ikea vazolar :)
Renklerini çok beğendim... Enerji verici :))
Vee.. Diğerleri;



İkeanın en gözde ürünlerinden... Rengarenk ikea saksılar..


Ben beyazlarını tercih ettim ama pembe ve yeşili de harika görünüyor.
Not: ikea kırmızı saksıları da alınmaya değer ;)


Lacivert üzerine beyaz çiçekleri olan saksılarda çok hoş 

Veee ikea yapma çiçekler... Renkleri cıvıl cıvıl.


Beğendiğim saksıların duvara asılabilinen versiyonları :)
İkea saksı konusunda başarılı bence.
ikea duvar tabakları da es geçilmemeli... !
Onlar da ortama yaz havası katmış :)


Bir diğer ikea saksı çeşidi 


İkeada görülmeye değer daha çok ürün var...


 (◡‿◡✿) MUTLU GÜNLER (◡‿◡✿)

Yorumlar

  1. püff, oldu mu şimdi. ikeamız olsa da gitsek :(

    YanıtlaSil
  2. Bende merak ediyodum o cicek koyulan sehpalar nerde satiliyodur diye..postun sayesinde ogrendim..ikea ymis.sanirim var kocaelinde..bi bakmak lazim

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) tabi rtesimdekilerin hepsini almadım :)) sadece beğendiklerimi paylaştım ...

      Sil
  4. çok güzeller.. Trabzonda ikea yok yaa :(

    YanıtlaSil
  5. o sera gidi olanından istiyorummmmm. balkonum çok rüzgarlı çünküüüü :(

    YanıtlaSil
  6. niye burda ikea yokki kıskanıyorum artık:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder