DİKKAT!! BAZI GEZER MARKA TERLİKLERİNİN ALTINDA ARAPÇA MUHAMMED YAZIYOR!



Gezer terliğin altında çok bariz ve net biçimde Arapça olarak Muhammed محمد yazıyor Haberlerinden Sonra . Firma konu ile ilgili açıklama yayınladı.

Helal Gıda Bilinçlendirme Platformu

Gezer | Her adımda mutluluk
Değerli Müşterimiz,

24 Şubat 2014 Pazartesi sabahı sanal ortamda bahsi geçen terliğin tabanı konusunda bizim de haberimiz olmuştur. Yurtdışından almış olduğumuz bir taban motifinin bir bölümünün Hz. Muhammed’in (S.A.V) ismine benziyor dahi oluşu hiç tartışmaya mahal vermeden düzeltilmesi gereken bir durumdur.

2.200 kişinin çalıştığı fabrikamızda konu olan ürünün yüzlerce kişinin elinden geçmesine ve tüm kontrol işlemleri yapılmasına rağmen maalesef göze çarpmamış ve fark edilmemiştir. Bu konudan haberdar olduğumuz anda, taban kalıpları imha edilmiştir ve gerekli işlemler başlatılmıştır.


Yazı  ve resim Alıntıdır. Helal Gıda Bilinçlendirme Platformu


Aşağıdaki resimdeki terlik ise benim çekmiş olduğum bir resim :( :( :(
Fakat tersten çekmişim. Üst resimden bakmanızı tavsiye ederim.


Yorumlar

  1. Ben yazıyı görünce hemen terliklerimize baktım. Çok şükür yok.

    YanıtlaSil
  2. Ya bu nedir böyle bu kadar pis bir anlayış olabilir mi? Seccadeler terlikler derken ne göreceğiz bakalım bundan sonra :(

    YanıtlaSil
  3. İnanmıyorum yaa.İslamiyete her taraftan savaş açılmış.Nasıl bir çirkinliktir bu!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. ben de hayret ettim demek gezer markasında? internette görünce bende baktım terliklerimize.. dinimize ne taraftan saldıracaklarını zarar vereceklerini bilmiyorlar.. biz hala onları taklit etmeye devam.. onlar dinimizi her koldan tahrip etmek için çalışırken biz kendimizden geçmiş vaziyetteyiz.. ne kendine ne dinine faydası olmayan bütünüyle taklitçi nesiller yetişiyor maalesef! :(( neyse ki firma fark edip kalıpları imha etmiş.. acaba hangi ülkeden almıştı onu merak ettim şimdi.. canım çok sağol hassas davranıp bilgilendirdiğin için. <3

    YanıtlaSil
  5. inanılmaz bir tesadüf, kimse bunun denk geldiğine inanmaz ki ! Çocuk mu kandırıyorsunuz siz ya? Gezer benim için sonsuza dek gezmeye gitmiştir!!! Desen benzerliğiymiş hıh! Bilgilendirme için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  6. seccadeden sonra terliği de görünce şok yaşadım.allah kahretsin yaa....

    YanıtlaSil
  7. ya ınanamıyorum gercekten sureklı kullandıgımız bır marka gecen gunde tv de haberlerde gosterdı bır aile evıne lamınant dosetmıs bırkac ay sonra farketmıslerkı parkelerede allah yazıyorrr sıkayetcı olmuslar sonuc ne oldu bılmıyorummm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder