MOR SEVGİSİ; BOYAMA ŞEKERLİK VE LOKUMLUK VS.


MoR ŞekERLiK:


Evdeki uçuk pembe içi desenli altı kabartma modelli şekerliğimiz vardı ve elden geçmesi gerekiyordu :)))
(Aslında evde boyayacak şey arıyorum da)

***

Sadece alt kısmını boyadım (Güzel bir şekerlik yada geniş ağızlı bir şişeye kapak olabilirmiş :) ama o türden bir şey bulamadım tabi)

***

Önden bakınca eskisi gibi çiçek ve dalları yansıyor o kısım zarar görmedi ama rengi en sevdiğim mor rengi oldu :)





Şirin bir şekerlik olmuş oldu diğer takımlarla da renk uyumu içerisinde olmuş oldu.






MoR LoKUmLuK:



Tuğba kuruyemiş serisinden hediye gelen kutu da elimden kurtulamadı :))
Onuda mor boyam ile şimdiki haliyline getirerek yeniledim. Farklı bir geri dönüşüm projesi olmuş oldu :)


MoR ÇaY tAbAğı AtLığı:

Boyadığım mor çay tabaklarının da mor sevgisi başlığımın altında olması gerektiğini düşündüm...
Yakında ahşap boyamalarımla tekrar karşınızda olacağım :)

18 yorum:

  1. cok guzel uyumlu olmus eline saglik :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar canım hangi boyayı kullandın boyarken benimde işlemden geçmesi gereken çok şey varda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadence markasi. Renk p.menekşe. :)

      Sil
  3. Mor,mor hepsi harika olmuş canım :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok severim moru :)) tesekkur ederim

      Sil
  4. Mor benim de en sevdiğim renktir. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullanmak nasip olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. mor renge bayılıyorum benimde mutfak dolaplarım mor :) o derece yani

    bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Morlara bayıldım ellerine sağlık harika olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Mor lila eflatun mor mor mor :D
    Sanki başka renk yokmuş gibi benim için :)
    Ellerine kollarına sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Bende bu rengi çok seviyorum :D
      Ayrı bir yeri var mor tonlarının bende:))

      Sil