MUDO'DAN İNDİRİMLİ ŞİRİN ÇEYİZLİK TENCERELER ✿✿✿


Herşey Mudo dan 20 TL indirim kazanmamla başlamıştı...
Sonra da güzel bir çeyiz indirim postu oldu :)
Bence kaçırmayın çok güzeller ve de indirimdeler  

23,70 TL olan tencereler;


Mudo biber formlu tencere
Mudo biber formlu sos tencereleri...



Mudo kalp formlu kapaklı tava
------------------------------------------------------------------------------
DİĞER FİYATLAR...

Mudo çilek formlu sos tenceresi
29,70 TL


Mudo makarna tenceresi
35,70 TL
Mudo 4 bölmeli tava
14,70 TL



16 yorum:

  1. o makarna tenceresi ne kadar güzelmiş :) gidip alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 2. resmin kırmızısını beğenip aldım ama makarna tenceresi görmemiştim onu da çok beğendim :)

      Sil
  2. Oooo mudoya uğramanın zamanı gelmiş..
    Mükemmeller..
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  3. Mudo aşkınaaaaaaa ya tam çeyizlik bence cıvıl cıvıl :)))))

    YanıtlaSil
  4. çilekli olan bende de var çok cici :) makarna tenceresi alacaklara ufak bir hatırlatma, tencerenin ebatı oldukça küçük, gidip görmeden almayın derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mu büyük acaba diyordum :))) makarna tenceresini sadece nette gördüm çünkü. Teşekkürler bilgi için ✿✿✿

      Sil
  5. Bu tencereleri ben de çok beğenmiştim.
    Ama ebatları biraz küçük gelmişti bana, o yüzden almaktan vazgeçmiştim.
    Çok tatlılar lakin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sos tenceresini tercih ettim. Ebatının daha küçük olması soslar için daha elverişli olabileceğini düşündüm :)

      Sil
  6. Şu kırmızı domates şeklindeki tencereyi bir markette görmüştüm hatta aldık. Ama kasada bir problem çıktı, geçiremediler. Sonra birini çağırdılar ama o da gelmek bilmedi. Biz de bırakıp geldik. Nasip değilmiş. :)

    YanıtlaSil
  7. ayy hepsi birbirinden güzel.Hepsini alasım geldi yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de alma isteği geliyor insana :))

      Sil
  8. alice harikalar diyarı gibi ne güzeller.
    ama henüz ihtiyacım yok :)
    hangilerini aldın bilmiyorum ama Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.resimdekinin kırmızısını :)) Teşekkür ederim

      Sil