EL YAPIMI KİTAP AYRAÇLARI KOLEKSİYONUM - 2


El yapımı kitap ayraçlarımın devamı :)
Yeni postumun sunucusu yukarıda rahat rahat oturuyor... :D


## Çeşit çeşit kitap ayraçları ##


## Keçeden yaptığım uğur böcekli kitap ayracı ##


## Yine keçeden yapmış olduğum yünden kalpler :P ##
## Ucundaki emzik süsleri 90'lı yıllardaki çocukluğumu aklıma getiriyor :) ##

## Keçeden püsküllü gözleri hareket eden kitap ayracım  ##

## Kurutulmuş güllerden pvc kitap ayracı ##
Bir abladan hediye :)

***

Şu aralar cila bekleyen boyamalarım var :)
Biter bitmez paylaşacağım onları da...

Yorumlar

  1. Çok güzellerrr, eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden şık olmuş.

    YanıtlaSil
  3. paylaşımlarınızla sınıfımda çocuklarımla yapmak istediklerime fikir verdiniz..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. ayy ne ciici,ben de isteriim amaa :)

    YanıtlaSil
  5. Ne cici ne şirin ayraçlar. Emeğinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çalışkan ve üretici bir arkadaşımızsınız maşallah:)

    Blogumda bir mim bıraktım size.
    "Beş gerçeğim" konu başlığı...
    Yanıtlamak isterseniz, zevkle okuruz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Mim yanıtlayamıyorum ama vaktim olursa işten inşAllah yanıtlayabilirim :(

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım, hepsi çok tatlı, turuncu olana da ayrıyetten bayıldım :))

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller kızımda ayraç istiyodu benden..iyi bi fikir oldu..ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap ayracı tasarlamak çok zevkli :) tavsiye ederim

      Sil

Yorum Gönder