BETHANY MOTA ÖRGÜ MODELLERİ (RESİMLİ ÖRGÜ MODELLERİ) - SALAŞ ÖRGÜ KAZAKLAR


Vloger bethany mota...
Salaş örgü kazakları, atkı ve bereleri...


Pembe bere :)


Atkı modeli...

Pembe atkı modeli :)


Gri kırçıllı bere...



Gri kazak :)



Beyaz ince - kalın yün örgü kazak çalışması :)))



Kahve - pembe ikilisi

 







Kedi bere :)






Mavi şal atkı

Kış ve örgüler...


Mavi kırçıllı atkı

Su yeşili örgü bluz


Pembe yırtık model örgü bluz...


Sarı örgü kazak ... !!!


Pembe örgü kazak




Kırçıllı örgü kazak...

Yorumlar

  1. Çok güzel modeller baykuşlu ayrı güzel, bir de örebilsem :) Yüne dokununca bir hoş oluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ... Senin dikişlerin fazlasıyla güzel örgüye yer kalmıyor ki gözümüzde :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Dikkat ettim de çok fazla örnekli yok düz örgü... Bizlerde öreriz ;)

      Sil
  3. Şu trikoların renk renk desen desenini üretseler ne güzel olurdu. Benim gibi örgü konusunda tembel olanlar faydalanırdı.öremezsen dikersin felsefesini uygulardım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikişi harika bir şekilde uyguluyorsun örülmüşü dikmekte aslında güzel bir fikir :)))

      Sil
  4. Hepside çok güzel.bunlardan farklı modeller üretilebilir.

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bende kız bayıldım :)) çok tatlıymış :) örgülere bakamadım :D :D :D

    YanıtlaSil
  6. bu defa örgüler daha çok ilgimi çekti :) Zaten örgünün yeri her zaman farklıdır.Benim de annem çok güzel yapar.Bir şey istesem ona müracat ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgüyü örmek çok zevkli oluyor :))

      Sil
  7. sıcacık ipler seviyorum örgüyü yavv :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir paylaşım olmuş, tüm modeller harika, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Hareketli resim dikkatimi çekti, yayınlarken nasıl yol izleniyor...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim .gif formatında. Standart resim ekler gibi klasörümüzden ekliyoruz.

      Sil

Yorum Gönder