ANTEP FISTIKLI PUDİNG İLE KEK YAPIMI



Kekler ardı ardına oldu :)
●●• ANTEP FISTIKLI PUDİNG İLE KEK YAPIMI TARİFİ •●●

4 YUMURTA
YARIM BARDAK ŞEKER
1 BARDAK SÜT
YARIM BARDAK SIVI YAĞ
3,5 BARDAK UN (KIVAMA GÖRE)
KABARTMA TOZU
VANİLYA
VE ANTEP FISTIKLI PUDİNG - PARÇACIKLI (AŞAĞIDAKİ RESİMLERDEN)


Rengi çok yeşil olmadı... Fotoğrafta yeşilimsi renk zaten pek anlaşılmamakta.
Ispanaklı kekte net yeşil sağlanabiliniyor demek ki...


Puding Dr.Oetkerden... Minik parçacıkları var :)


Dilimli haliyle keklerim ...

Yorumlar

  1. çok güzel görünüyor cidden. Puding fikri çok çok enteresan denemem lazım..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) teşekkür ederim :))

      Sil
  2. pudingten bende yapmıştım gerçekten de güzel oluyor :) senin kekin de çok nefis gözüküyor ellerine sağlık ):

    YanıtlaSil
  3. hiç denemedim paylaşım güzel canım

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık gülüm.Bravo sana.Demek böyle şeylere de ilgin vardı.Kendini geliştirmek adına çok güzel .Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) :) Bloguna baktıkça üretesim geldi :)

      Sil
  5. en kısa zamanda deneyeceğim kesin çok lezizdir :)

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor elinize sağılk...

    YanıtlaSil
  7. Pembe arcopal tabağı beni çok dugulandırdı:( Anneciğim çeyizime koymak için gazete kuponlarını biriktirmişti)

    YanıtlaSil
  8. Harika, hic pudingli yememistim daha onceden, fikir hosuma gitti denemem lazim :)
    Ellerinize saglik, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder