✿✿✿ HUZUR VEREN RESİMLER - 2 ✿✿✿ GÜZEL SÖZLER


Huzur veren resimler serisi devam ediyor güzel sözlerle birlikte... :)
Ve çektiğim fotoğraflar...


Kardeşinin gıyabında dua eden hiçbir mü'min yoktur ki melek de: "Bir misli de sana olsun" demesin. Hadis-i Şerif


En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme. Unutma ki ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Hafız


Allah, dinini düzelten kişinin dünyasını da düzeltir.  Hz.Ali r.a.



Allah’ım sen kimi dertle hasta etmek dilersen ona ağlayış kapısını kapatırsın. Kimi de beladan kurtarmak dilersen gönlüne sızlanma ve ağlayış verirsin. Mevlana



Başkalarına imrenme, çok kimseler var ki senin hayatına imreniyorlar. Mevlana


Bil ki.. Domuzların önüne elmaslar serilmez, mücevherden ancak sarraflar anlar başkası bilmez, ne fark eder ki kör insan için elmas da bir cam da, sana bakan kör ise kendini camdan sanma. Mevlana



Gül düşünür, gülistan olursun. Diken düşünür, dikenlik olursun! Mevlena

Kabuğu kırılan sedef üzüntü vermesin sana, içinde inci vardır. Mevlana

✿✿✿ HUZUR VEREN RESİMLER - 1 ✿✿✿ için tıklayınız...

HUZURLU GÜNLER :)

Yorumlar

  1. Mükemmel eline diline sağlık.. Hem resimler çok güzel.. Hem sözler güzel..:))
    Öpüyorum canım benim selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim :)) çok teşekkür ederim
      (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  2. Çok güzel bir paylaşım olmuş canım Allah razı olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir paylaşım olmuş resimlerde sözlerde çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  4. ÇOK GÜZEL BİR POST OLMUSŞ CANIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum (◡‿◡✿) :)))

      Sil
  5. ayy çok hoş tatlım.Hem 1'e hem 2'ye bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.. çok teşekkür ederim :) (◡‿◡✿)

      Sil
  6. resimlerin canliligina mi yoksa sozlerin etkiligine mi hayran kalsam bilemedim
    ama bir soz var ki beni taa yurekten etkiledi : "Bil ki.. Domuzların önüne elmaslar serilmez, mücevherden ancak sarraflar anlar başkası bilmez, ne fark eder ki kör insan için elmas da bir cam da, sana bakan kör ise kendini camdan sanma. Mevlana" yuregine saglik canimcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En dikkatimi çeken sözleri paylaşmak istedim :)
      Beğendiğine sevindim :))
      "Bil ki.. Domuzların önüne elmaslar serilmez, mücevherden ancak sarraflar anlar başkası bilmez, ne fark eder ki kör insan için elmas da bir cam da, sana bakan kör ise kendini camdan sanma." sözünü çok severim bende

      Sil
  7. Resimler de sozler de cok guzel :)

    YanıtlaSil
  8. Aynı yıl aynı zamanlarda doğmuşuz :) burcum insanını pek severim de :D
    selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) Ne güzel... 12 Şubat gün olarak benim ki :D

      Sil
    2. 25 ocak ta benim ki :D

      Sil

Yorum Gönder