MİGROS ÇEYİZ İNDİRİMİ / MİGROS MUTLULUK FESTİVALİ


Migrosta çok şirin indirimde çeyizlikler gördüm.. Fiyatlarıyla birlikte sizlerle paylaşayım dedim :)
İlk önce çeyiz indirimlerini sonra mutluluk festivali kampanyası resimlerini paylaşacağım bol resimle..








Güral porselen fanuslu tabak pasta dilimi resimli :)) Fiyatı üstünde


Biblo kumbaralar.. çok şirin..






Kütahya porselen demlikler..


Puantiye severlere.. 


Rengarenk sıvı sabunluklar.. :)


Puantiyeler.... :)


tepsi.. 7 TL civarıydı


Rengarenk mini saklama kapları..


Amerikan servisleri...


Porselen bardak





MİGROS MUTLULUK FESTİVALİ





Kalpli cips ve Kalpli makarna :)





18 yorum:

  1. Ilk fotoğraftakinden bende aldııııım çok şirin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok şirin (◡‿◡✿)

      Sil
  2. ilkinin fiyatini goremedim ama su demlikten alsam fena olmaz ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk resimdeki 16,90TL :) Demliklerde güzel (◡‿◡✿)

      Sil
  3. hepsi ayrı güzel Amerikan servislerinin fiyatıda dudak uçuklatır cinsten :)

    YanıtlaSil
  4. Wuhuuu fiyatlar ve ürünler gayeet güzelmiiş. Ama ama öyle bir çeyiiz işiim yok kii şimdii :( yoksa bende hemen koşardıım sonrada alıır beğenmezseem daha değişik görüp bi daha alırıım kendimi zarara sokmamak adınaa kısmetsee öyle bi zaman olursa o zmn düşüneyiim been =) Çook mu çirkiniim been bee :P kimse bakmıyoo bana hıııh =) hiihhiii =) Daha bi sevgilim bile yook ühüüü çeyiiz diye bi hevesiim bile yok ühüü neyse daha yaşıım normal var zamanıım :) kısmet hayırlısı inş. güzel günlerdee kullan emii.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) blog da görmüştüm resmini güzelsin de nasip işleri bunlar... (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
    2. Çook tşk.ederiim evet herşey nasip kısmeeet hayırlısı hrşeyiin =) ♥

      Sil
    3. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  5. Migros'u arasıra yoklamakta fayda var.
    Güzel ürünler oluyor.
    Bir de A101'de sanırım değişik şeyler olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben ara sıra yoklamaya çalışıyorum.. heryerde satılmayan orijinal çeyizlişkler olabiliyor (◡‿◡✿)

      Sil
  6. cup cake kavanozlar var mıydı peki ya asıl onları bekliyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cupcakeli kavanozları bir önceki gidişimde gördüm ama indirimde değildi.. İndirime girerse paylaşırım inşAllah :) Üçlü cupcakeli şekerliğinden almıştım indirim zamanı :)) (◡‿◡✿)

      Sil
  7. Ayy yaa sen şimdi beni oturduğum yerden cen evimden vuruyosun.Bayıldım ben bu indirime.Keşke elimi şaklatsamda kırgızistana uçuverse onlar :) sevgilerimle canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizler de bakıyoruz bol bol ama hepsini alamıyoruz zaten :))) Ya setlere uymuyor, ya yakından güzel çıkmıyor, ya kullanışlı gelmiyor ya da para cebimize kalsın diyoruz :)) (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  8. İlk ikisi çok hoşuma gitti. Zaten migros taki porselenler çok güzel oluyor. Her gittiğim de bakar dururum :) Evdekiler kırılsa da alsam derim ama bilerek de kırılmıyor ki. :( Ama çeyiz alanlar için harika.

    YanıtlaSil