DAMLA ÇİKOLATALI KEK


Akşam vakti telefonumla çekebildiğim kadarıyla kekim :))
Çalıştığım için haftasonu hariç gündüz resim çekemiyorum..
Birde erken kararınca hava gece vakti gibi.. resim modu ancak bu şekilde :))
Tarifi de aşağıda...


Ayrıca... Bayramımız kutlu olsun :) dün yazamadım...


Tarife geçelim;

●●• ÇİKOLATA DAMLALI KEK TARİFİ •●●


4 YUMURTA
1,5 BARDAK ŞEKER
1 BARDAK SÜT
YARIM BARDAK SIVI YAĞ
3,5 BARDAK UN (KIVAMA GÖRE)
KABARTMA TOZU
VANİLYA
VE DAMLA ÇİKOLATA (AŞAĞIDAKİ RESİMDE)




Mutfak terimleri sözlüğü için tıklayınız :)

10 yorum:

  1. Çok severim damlalı keki ;) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)
      (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  2. ellerinize sağlık bende cok severim banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsunn, bugün okuduğum tüm bloglar yemek tarifi, yemeklerden bahsetmiş olmuyor böyle öğle yemeği yemeden bakmamalıydım galiba :) iyice acıktırdınız beni. Tatlı bişeyler de istiyordum. hemencik en sevdiğim ayva tatlısını yapıyım bi bende bloguma eklerim artık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ellerine sağlık bloğunda ayva tatlısını merakla bekliyorum :)

      Sil
  4. Çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. ELİNE SAGLIK CANIM BENIM COK GUZEL GORUNUYORR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, her ne kadar resim pek düzgün çıkmasa da :))

      Sil