MUTFAKLARA PRATİK GEREÇLER / PRATİK ÇEYİZ GEREÇLERİ


Şirin yumartalar hazırrr :)




Oklava içinde kek kalıpları :D



Elma oyucu



1 kesişte çokça dilim kesmek isteyenlere :)



Tek hamle birkaç hamle değerinde..



Soğan kesmek 1 dk :)) az gözyaşı...



Çekirdek çıkarıcı.. özellikle reçeller için harika..




Çilekleri de oydukmu.. tamam :)



Elma dilimleyici



Tek seferde muz dilimleyici :)



Burda da muzu birden fazla bıçakla kesme öreneği :P



Avakado için çok iyimiş 



Çeşit çeşit kesimler, çeşit çeşit şekiller



Pasta dilimleyici (Pehlivanoğlu markette var pembe renkli)



Karpuz dilimleyici.. 



Pratik patates soyucu


Pratik silikon kek kalıbı :)


Misafir gelince isteyen :)))

24 yorum:

  1. çok güzel şeyler var insanın aldıkça alası geliyor benim mutfak ıvır zıvırdan geçilmiyor bazılarını hiç kullanmıyorum bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da güzel ama diğeri de güzel derken bir bakmışız bir sürü şey (◡‿◡✿)

      Sil
  2. bunları gördüm artık ne görsem inanırım.hiç bir şey şaşırtmaz beni.hepsi çok güzelde.hepsini kullanmaya kalksan mutfak bulaşıktan geçilmez:) ben işin bulaşık kısmındayım:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : D : D Bulaşık derdi az olan yada hiç olmayan gereçlerin icadını bekliyoruz o zaman (◡‿◡✿)

      Sil
  3. bende yeni 4 lü makas aldım sebze kesmeye çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En beğendiklerimden biri de oydu. Güle güle kullan...
      Bende almak istiyorum :) ilk kesişte 6 -7 dilim olsun kim istemez.. zaman tasarrufu (◡‿◡✿)

      Sil
  4. yumurta pişirme kalıplarına bittim desem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende var fakat hiç o resimdekiler gibi olmuyor:(

      Sil
    2. Resimdekilerde harika görünüyordu oysa ki :) göstermelik olmuş olabilir :))

      Sil
  5. hepsi brbirinden güzel ilk kez gördüğüm ürünler oldu :) elinize sağlık çok güzel bi post olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir kısmını ilk kez gördüm :) çok hoşuma gittiler :))

      Sil
  6. heves edilip alınıyor ama ve alanlardan biri olarak o kesme ,biçme dilimleyici şeyleri ilk başlarda evliliğin ilk zamanlarında özene bezene sofralar hazırlamak için kullandım.sonrasımı çıkan bulaşık gerdi kaldırdım nerde olduklarını bile hatırlamıyorm:) oklavalı olanla yumurta şeysine gözüm takıldı yinede:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar kullanılmayanlar olsa da başka farklı ürünlere bakmadan geçemiyor ki insan :))

      Sil
  7. sabah sabah ne güldüm özellikle çay dökücüye :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaten favorlerimden biri çok beğendim :D :))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle :) (◡‿◡✿)

      Sil
  9. Bunların hepsi birbirinden güzel bayıldım :) özellikle en üstteki yumurta pişirilen aparat.
    Sofrada ki sunumu harika olur. Takipteyim, bende beklerim bloğuma :)
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... tabi gelirim :) (◡‿◡✿)

      Sil
  10. Yumurta pişirme kalıplarından ben de almıştım ama yumurtayı içinden çıkaramıyorum, yapışıyor. Bayağı da pahalıydı yani. Ben de hamur kesmek için kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kalıp olarak kullanmak da güzel bir fikir. Belki silikon olanları daha iyidir yapışmaması açısından (◡‿◡✿)

      Sil
  11. :) çok ciciler yahu :)
    çeyizlik bir şeyler almak aklımdan geçmese de bunlar çok cici bici hele oklavadakilere bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu resimleri görünce insanın alı verisi geliyor cidden :)

      Sil