ÇEYİZ İNDİRİMLERİ - TANTİTONİ İNDİRİMİ


Artık her hafta bir kez çeyiz günü blogumda :) Çeyiz hazırlayanlar, eşyalarını yenilemek isteyenleri ya da sadece nelerde indirim varmış merak ettim diyen herkesi beklerim. Ayrıca bol resim içeriği dışında fiyatları da paylaşacağım. Son indirimlerden faydalanmanız dileğiyle :)

TANTİTONİ

MELAMİN CUPCAKE DESENLİ KARE TEPSİ 32.5X32.5CM

Fiyatı: 13,11 TL

TEPSİLİ 3LÜ OVAL KAHVALTILIK VE ÇEREZLİK 
34x10,5x7 CM
FİYATI: 16,56 TL


SERAMİK PEMBE YUVARLAK ZEYTİNLİK
18X18X3

FİYATI: 6,90 TL

İNEK ŞEKİLLİ NEOPREN FIRIN ELDİVENİ
19,7X29,5

FİYATI: 5,17 TL

www.tantitoni.com.tr

EN ÜSTEKİ KEK KALIBI 23 CM = 20,70 TL

SAĞ TARAFTAKİ TART KABI=  15,18 TL

SOL TARAFTAKİ FİORELLA KEK KALIBI 26 CM = 15,18 TL

AYRICA RESİMDE OLMAYAN;

KELEPÇELİ YUVARLAK KEK KALIBI 26 CM = 20,70 TL

BULAŞIKLIK VE TEPSİSİ
45x33x13

FİYATI= 26,91 TL

SİLİKON RENKLİ 16LI MUFFİN KABI 7x3,4

FİYATI = 11,04 TL

SİLİKON YUMURTA ŞEKİLLENDİRİCİ
ADET FİYATI: 4,83 TL

KELEBEK DESENLİ 31 PARÇA KAHVALTILIK SETİ

FİYAT = 171,81 TL

TANTİTONİ

HAFTAYA YİNE BİR ÇEYİZ İNDİRİMİNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.... :)

18 yorum:

  1. hepsi birbirinden harika.çok zevklisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (◡‿◡✿) Sende beğendiğine göre sende çok zevklisin :)

      Sil
  2. Bunların hepsi tam benlik, çok güzellerrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendimm (◡‿◡✿) aralarından bazılarını aldım :))

      Sil
  3. ayy çok hoş olmuş bu paylaşımın.Faydalanacağımdan emin olabilirsin.teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah :) Çok sevindim... Ben teşekkür ederim.. (◡‿◡✿)

      Sil
  4. çok şirin parçalar, renkler harika, insan mutfaktan çıkmaz istemez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende onu düşünüyorum (◡‿◡✿) rengarenk

      Sil
  5. cnmmmm kaptin mi bu cicilerin hepsini cok guzellrr tabak takimindan istiyorum:) biirde sana nasil hitap edebilirim resim defterim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bazılarını aldım.. bazılarınında benzerlerini başka yerlerden almıştım... (◡‿◡✿) çok şirinler alamadan geçilmiyor ki :)))

      Sil
  6. güle güle kullan canım hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel paylaşım, teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ediyorumm :) (◡‿◡✿)

      Sil
  8. bende bunlardan almak istiyorum ceyizlik için :) paylaşımın için teşekkürler :)
    bloguma beklerim nevraarwen.blogspot
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende blogunu beğenerek ekledim :))

      Sil