BOL RESİMLİ MİGROS NOSTALJİ ÜRÜNLERİ :) :)




Migros'un kimimizin çocukluğuna, kimimizin gençliğine geri götüren kampanyasını çok beğendim... Öyle ki arada aa ben çocukken böyleydi  ambalajı yada ben çocukken böyle miymiş  diye şaşkınlıkla ama bir yandan da mutlulukla inceledim ürünlerini... Grafiklerdeki değişikliklerin göze çarpmaması mümkün değil..

Sizlerinde bu güzellikleri görmenizi istedim..
Görmeyenlere yada görse de dikkatli inceleniz için resimleri neredeyse tek tek yayınlıyorum :) Ama yine de gidip migrosta ürünleri canlı canlı görmenizi ve hatıra olarak evinizde bulundurmanızı tavsiye ederim..  Şimdi ilk olarak yandaki migros kamyoneti....











Omo deterjanın eski ambalajı, calgon finish olmadan önce :D


Hacı şakir sabun... ve slogana bakın; "annem gibi kokuyorsunuz, size anne diyebilir miyim"
İlginç :D :D

CİF ...


Sana eski hali ve yeni hali... Modern değişime geçişi yanyana..



En duygusal nostaljik ürün diyebilirim.. Hediye olarak adile naşit in cd si var :) Kuzucuklarıyla..



Tamek reçeller.. Koska tahin - pekmez..
Ben çilek reçelinin görüntüsüne bayıldım 



Çikolatalar.. Grafiklere dikkat.. eski yıllara aitliğini daha da net belli ediyor. Mesela Nestle 1985 yılı ambalaj tasarımıymış.. :)



Nivea krem.. fiyatıyla ekledim almak isteyenlere..


Arko...



Ben hatırlamasamda.. salat yağ :)



Tariş yağ , tamek ketçap.. (ketçap çok tatlı görünüyor)



Hayat su...



Nescafe... :)


Uludağ gazoz...


Filiz makarna...



signal eskiden böyleymiş :D



Tamek ketçap - konserve
Koska pekmez
Chokella :)

Zamane bibloları :D Mini sulama kapları..


Son olarak migrosun en sevdiğim parçalarından biri...
Çiçek sulayan kız saksısı :)

25 yorum:

  1. aa çok güzel yakın zamanda migrosa gitmedim acaba migros genelinde mi bu nostalji..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bayıldımya iyiki paylaştın,mini sulama kaplarını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Görünce çocukluğum, gençliğim aklıma gelmişti. Uludağ gazozu çok severdim. Gazoz ve çikolatalarından almıştım:)

    YanıtlaSil
  4. ben daha önce reklamlarını görmüştüm o arko traş seti unutulur mu ya çok güzel bir post olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. ilk karedeki arabayi bahceme yollarmisiniz.....lutfen:)))))))
    bayildim,,,saka bir yana bu tip arabalara buyuk bir ilgim var
    sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  6. Benimde çok hoşuma gidiyor bu ürünler :) Tipitip i unutmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka ürünleri çekmekten o kaldı maalesef .. bende tipitip i çekmediğimi fark ettim :))

      Sil
  7. Ben de çok beğendim Migros'un bu çalışmasını, hakikatten çok iyi düşünülmüş;).

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim ben de severim nostaljiyi:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    Geçtiğimiz cumartesi Migros'a uğradım tam kasadan alışverişlerimizi yaptık, elimizde torbalar bu nostalji arabasını gördüm. Kendimi alamayıp hepsini inceledim. Çok hoştu. :))
    Sizi izlemeye aldım bana da beklerim...
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. post çok cici olmuşkiiii :) bende beklerim tatlım ziyarete <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim (◡‿◡✿) geliyorum ziyarete :)

      Sil
  11. Bu nostaljik ambalajların çoğunu hatırlıyorum,yaşım ortaya çıkacak ama :))) çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende bir kısmını hatırlıyorum :))

      Sil
    2. O zaman hep beraber susuyoruz yaşlar ortaya çıkmasın :)))

      Sil