KEÇE İLE GÜL KOKULU TESPİH KUTUSU YAPIMI


Keçe ile gül kokulu tespih kutusunun yapılış aşamaları:







Keçeleri hazır hazır kutunun boyutuna göre kestim..
Seramik gülü mavi jel sim ile boyadım..
Yaprakları beyaz oje boyayıp mavi jel boyadan yardım aldım..


Kutuma keçe ve seramikleri düzenleyip yapıştırınca bu şekilde oldu..


Kutunu içine yerleştirdiğim keçeye yeteri gördüğüm ölçüde (göz kararı :) ) gül suyunu döktüm...


Tespihide kutuya yerleştirip kapatınca bir süre sonra hem kutu hem tespihe kokusu yansımakta.


Sonuç......


Önceden de tespihmatik (zikirmatik)  yada usb bellek kutusu olarak kullanmak için ahşap kutular boyayıp tasarlamıştım..
Örneklerinden bazıları aşağıdaki gibi..

Eğer bu mini kutulardan pembesini de görmek isteseniz

2013 yılınızın hayırlı, sağlık, huzur dolu ve bol dualı geçmesi dileğiyle.. 



12 yorum:

  1. Cok güzel canim ellerine yüregine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Çook cici olmuşlar canım,emeğine sağlık:)
    Mutlu neşe dolu pazarlar diliyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim hepinize :)

    YanıtlaSil
  5. Eline emeğine sağlık çok güzel olmuş gül suyu dökmek ne güzel bir fikir...Bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Size de mutlu hafta sonları..

      Sil
  6. tesbih kutunuzu çok beğendim. Çok şık duruyor ( : harika bir fikir ellerinize ve emeğinize sağlık. Bu kutuların içine her şey konulabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, memnun oldum beğendiğiniz için :)

      Sil
  7. çok beğendim arkadaşım ellerine sağlık gül kokuların eksik olmasın yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Hayırlı yıllar dilerim :)

      Sil
  8. Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı musmutlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Amin.. Hepimiz inşAllah.. :)

      Sil